Sunday, January 28, 2007

Trött.

Jag är så förbannat trött just nu. Ska nog gå och lägga mig snart... It's been a long day.

Har jobbat på Ica idag.. gick bra. Dock så lyckades jag tappa ett paket filmjölk inne i mejeriet, vilket resulterade i att jag fick torka länge, länge, lääääänge. Filmjölken hade ju såklart runnit ner i alla möjliga olika springor och skrymslen, så jag trodde på riktigt att jag skulle bli sinnessjuk där ett tag. Filmjölk är verkligen ett helvete att torka upp, insåg jag. Det sugs liksom inte upp, utan blir istället till illaluktande klet när man försöker torka upp det. Ugh... fyfan.

Direkt efter jobbet åkte jag hem till mamma för att lämna ett gäng banankartonger som jag hade med mig från Ica. Mammi ska flytta nästa helg, så hon behöver lådor att packa i. Jag stannade där ett tag och klappade kissekatterna, sen åkte jag iväg till skolan för att diskutera poesi med Johanna och Håvard. Jag hatar poesi. Särskilt meningslös poesi, vilket det såklart var. Argh.

Imorrn är det Litteraturlektion i skolan. Kanske ska träna sen, om jag orkar. Hade tänkt att träna igår, men sen sket jag i det. Istället gick jag till Lindex för att köpa underkläder.. mwahhaha. Jag blev glad, för de har halva reapriset på en massa saker, och jag lyckades köpa tre bh, ett linne och två par trosor för 300 spänn... Go me!

No comments: