Friday, January 12, 2007

Friday

Idag är det fredag. Vilket känns lite lustigt, eftersom jag har varit ledig hela veckan och trott att det har varit lördag varenda dag. Nu under helgen däremot ska jag jobba, så egentligen skulle man kunna säga att det är måndag idag.. Öhm.

Det har tydligen snöat. Jag har delade meningar om den saken. Visst, jag tycker om att åka pulka (ok, tycker om är nog en underdrift), men vadfan... jag hade sett fram emot våren nu :/ I know, I know.. det är lite naivt, men för fasen... DECEMBER är den enda månaden då jag inte klagar på att det är snö. Nu är det januari.. och alla vet väl att ett nytt år börjar med vår? Vår-Sommar-Höst-Vinter... HALLÅ?! Vinter två gånger om året tycker jag är lite orättvist. Jag äger dessutom ingen ordentlig vinterjacka så jag är glad så länge termometern håller sig över noll.

Anywhoo, idag ska jag jobba @ Sigma. Men först ska jag åka en sväng förbi hos mormor och hälsa på. Pga de extrema väderförhållandena (dvs. 0.5 grader varmt och lite pudersnö) tror jag att det är bäst att ta bilen! Ah... min lathet har verkligen tagit över sedan Henrik köpte ny bil och jag kan köra hans gamla 240. Men vi skyller på vädret.

Oh and by the way, det är rea på Body Shop.. en massa trevliga produkter till schyssta priser. Jag köpte en bodyscrub och en bodylotion där igår... Oh heaven! Åk ner på stan och kika vetja, så kan ni komma in på Sigma och hälsa på mig :D Jag är där fram till stängning så ni har hela dagen på er... whooo!

1 comment:

Malou said...

Åh, jag som har ett presentkort på Body Shop! Tyvärr är jag också fast ute i Hallsta och kan inte ta mig dit... =/