Wednesday, January 31, 2007

Lista...

Jag hittade den här nånstans på nätet... feel free to snatch it ;D

Äger du en iPod? Ja.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 3 timmar innan jag ska vara nånstans.
Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute? Hell no.
Vilken var den senaste filmen du såg? Halvtittade på Hot Chick, den sög.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En utbildning.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Att somna är knappast mitt problem.. jag somnar överallt. Till och med på en hård ebm-konsert... ¤ehum¤
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Alla... cd-växlare :P
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig mjölk, förutom O'boy när man är sugen på det.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Hm.. några fulla killar på Kåren för typ två veckor sen tror jag.
Vad åt du senast? Godis :S
Använder du huvtröjor? Det händer, mest om jag känner mig sunkig.
Kan du vissla? Of course I can.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Jag åker bara radiobilar, för allt annat är livsfarligt. Helst står jag bland lotterierna och försöker vinna gosedjur.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Antagligen.
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid! Tecknat äger för fan.
Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen.. men jag kan de flesta till Fantomen på Operan :P
Äger du några band T-shirts? En VNV-Nation t-shirt... "The neverending light".
När flög du senast? Till London, för ett år sedan.
Läser du för skojs skull? I wish.
Pratar du några andra språk? Engelska, och patetiskt lite franska.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vilka gör du, önskningar eller planer? Jag drömmer.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ibland, beror på om det är nåt man är intresserad av.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ingen som jag vet iaf.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej.
Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Alltid nåt att dricka.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ja, tatueringar är hett.
Gillar du att flyga flygplan? Ja.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Öhm... det minns jag inte.
Gillar du din boendesituation? Sure.. lite litet dock.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag kan klara mig på lite sömn.. Jag mår skitdåligt, men är bra på att förtränga det. Oftast blir det inte mer än 5h/natt.
Äter du frukost dagligen? Hell yeah, jag MÅSTE ha frukost.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast.
Vilken är din favoritfrukt? Passionsfrukt.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? På sistone, ja... Men jag försöker att ignorera det när jag köper godis :S
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, jag är en liten grammatik-nazi.
Tror du på liv på andra planeter? Ja.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Säkert nån okänd bilist som betedde sig idiotiskt.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Både och, ingenting, och allting.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag kommer bäst överens med vettiga människor. Dvs tjejer för det mesta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Minns inte... har för mig att det var pappas idé.
Gillar du senap? På julskinka och korv i ugn.. Men inte så mkt så man känner smaken.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Jag kommer inte att dö av det iaf... antagligen."
Sover du på sida, mage eller rygg? Somnar på mage, vaknar på rygg. För det mesta.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Geez, I don't know. Ibland identifierar jag mig med Amélie i Amélie från Montmartre, men jag är inte lika modig.
Har du någonsin köpt något från eBay? Lots of stuff.
Tycker du om att krama folk? I'm not that touchy-feely person. Men folk jag tycker om har jag inget emot att krama.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Ja.
Vilka böcker har fått dig att gråta? The remains of the day av Kazuo Ishiguro var ren tortyr.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, om jag har en bra dag.
Vad är du allergisk mot? Inget som jag vet.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Dan, som min lillebror.

No comments: