Friday, January 26, 2007

Dagens påhitt.

Idag har det varit rätt körigt. Jag är helt slut!

Dagen började med att jag åkte till min kiropraktor kl 11. Det gjorde ont, i vanlig ordning. 15 minuter och 480 spänn senare gick jag därifrån och vidare till Åhléns där jag köpte diverse manikyr-tillbehör. Jag köpte även en senapsgul kofta på H&M, för endast 49:50. Whooo. Sen mötte jag mamma, och lite senare kom Johanna ner på stan, och sen gick vi och åt tillsammans på Wayne's. Jag åt en foccaciatoast med mozzarella, parmaskinka och rucola. Det var gott.

Klockan 14 var det dags att gå vidare till jobbet på smyckesbutiken. Det var ruskigt mycket folk idag... När Alicia hade gått hem blev jag helt själv i butiken, och det var riktigt körigt.. Folk vill ha hjälp åt alla håll, samtidigt som man ska hinna jobba undan en massiv kassakö och SAMTIDIGT måste man hålla koll så att ingen snor nåt. Anywhoo, tiden gick fort iaf och när kvällen var slut var jag jäkligt nöjd över försäljningen... Helt slut var jag, dock.

Sen cyklade jag hem iaf och åt lite mat. Efter det ägnade jag ungefär en timme åt att måla naglarna osv.

Imorrn ska det jobbas i Sigma igen. Och på söndag är det Ica som gäller.

No comments: