Tuesday, January 09, 2007

Slappt.

Idag har jag inte gjort ett skit. Det har varit riktigt skönt faktiskt, för en gångs skull. Men nu har jag lite tråkigt. Och är lite hungrig.

Jag försökte plagiera en av MAC's "looks" till deras senaste kollektion Danse. Det gick sådär... det blev inte så likt med tanke på att jag inte har en enda av de produkterna som användes, eftersom Danse inte har kommit till Sverige än. Men man tager vad man haver, så att säga. Det blev väl alright. Sen när jag försökte ta kort på det så såg det hela mest ut som en tråkig grå massa, och man kunde inte se några nyanser alls av blått och brunt. Blergh. Nån gång ska jag lära mig lite basic ljussättning, så jag slipper se kritvit eller glödlampsgul ut på alla kort. Men ja... nån gång.

Ikväll ska jag och Henrik på bio. Vi ska se The Prestige, jag tror den är rätt bra. Jag gillar Christian Bale... han är snygg i Batman Begins. Och lite sådär snygg-läskig i American Psycho. Och bara läskig i The Machinist.

Nu ska jag gå och ta nåt att äta.

No comments: