Monday, January 22, 2007

Besatthet.

Det har nog inte undgått någon att jag är en aning besatt av Fantomen på Operan. Jag har sett filmen (den senaste) typ 457687354 ggr, samt föreställningen när vi var i London. Boken har jag iofs bara läst halvvägs.. Jag tycker att musiken till Fantomen på Operan är halva grejen, så boken blev liksom inte lika bra. Thankyou Andrew Lloyd Webber säger jag bara.

Hursomhelst, den här sminkningen på Emmy Rossum är så sjukt snygg. (För övrigt så är Gerard Butler förbannat bra som Fantomen).

Ah... jag önskar att jag kunde leva i Fantomen på Operan. Kläderna.. och håret.. och sminket.. och musiken... ¤suck¤ It's such a sad, sad story. Jag grinar varje gång jag ser filmen... den är gudomlig, I tell you!

¤sigh¤

2 comments:

Malou said...

Jag har inte sett filmen, men jag älskar boken. Love, love, love.

Anonymous said...

lasa hela bloggen, ganska bra