Friday, January 26, 2007

Tidsfördriv: lista!

Feel free att sno den här listan av mig... jag har snott den själv :P

Hur gammal är du och vad känner du inför din ålder? Jag är 21, och känner att jag snart kommer att börja ljuga om min ålder.

Vilket stjärntecken är du och hur typiskt detta är du? Kräfta, och det beror på vilket horoskop man läser.

Vilka frågor brinner du (eller har åtminstone brunnit) för? Brinner vet jag inte, men jag tycker att frågor som rör djurens rätt är viktiga.

Är det sant att man kan tyda en människa efter musiksmak? Nej.

Hur radikalt har din musiksmak förändrats de senaste fem åren? Inte alls faktiskt. Jag älskar fortfarande både Backstreet Boys och synth/ebm :D

Vi har alla våra gränser. Du skulle aldrig umgås med någon som lyssnade på och faktiskt tyckte om...? Nu är jag nog inte så drastisk i mitt tänkande, men progg är avskyvärt.

Har du fått höra att du liknar en annan person? Vem?Anser du att du gör det? Christina Applegate, och Nej.

Vilken figur i ”The Simpsons” påminner mest om dig? Marge kanske, hon är lite neurotisk. Eller comicbook-guy, han säger så mkt nördiga saker.

Vem skulle spela huvudrollen i filmen om ditt liv? Johnny Depp!

Behåller du helst dina bilder i färg eller svartvitt? Färg, för jag vet inte hur man ändrar.

Hur fotogenisk är du på en skala 1-10? Photoshop gör mig snygg.

Vilken sorts människor stör du dig allra mest på? Dryga, pantade människor utan respekt för andra.

Vilka är de värsta misstagen man kan begå då man skriver en text? Det skulle väl vara sär skrivning det då.

Låt oss vara fåfänga för ett slag; hur ser din absoluta drömkvinna/drömman ut? Som Johnny Depp.

Vilken klädstil är mest smaklös? Allt kan vara snyggt på rätt person, men body förstår jag verkligen inte.

Hur skulle du helst klä dig om du bara hade möjlighet? I dyra designerklänningar all day long!

Vilka skönhetsprodukter använder du regelbundet? Md Formulations hudvård och smink från M.A.C, Face Sthlm och Make up Store.

Dömer du människor efter deras utseende? Ja.

Väger du mer eller mindre än dina föräldrar? Mer än mamma, mindre än pappa.

Äter du en matsked färsk hundspillning för 1.000:-? Eh.... NEJ?

Om tillfället gavs att äta en maträtt gjord på människokött, skulle du ta det? Se ovan.

Vilket fordon åker du helst bara för att komma bort? Rymdskepp!

Hur fånigt är egentligen rökförbudet på en skala 1-5? Inte fånigt alls if you ask me.

Visslar du bättre än du sjunger? Svar ja.

Läser du hellre än du skriver? Ja.

Nämn en enda superkraft du önskar dig besitta? "I believe I can fly...." Och superman-syn!

Hur pass laglydig är du och varför? Jag är laglydig för att allt annat är olagligt. Men ibland cyklar jag utan lyse och går mot röd gubbe.

Vilket brott anser du vara allvarligast? Sär skrivning.

Vilket är ditt absoluta drömyrke? Make up-artist på New York Fashion Week... hell yeah!

Hur skall du göra för att förverkliga dina framtidsplaner? Go to makeup school, freelance and move to NY.

Dricker du must? Yes I must!

1 comment:

Malou said...

Aah, fun! Kommer definitivt stjäla inom en snar framtid...