Wednesday, January 24, 2007

NEEEEEEEEEJ.

Alltså nu blir jag ju lite cranky. Det var ju den här kollektionen Danse som M.A.C. har kommit ut med alldeles nyligen. Jag ville ha två saker därifrån, och fick nyss veta att den ena redan har tagit slut. Faaaaaaanfanfanfan. Och det är Limited Edition, så det kommer ingen ny chans heller. Fan igen. Vad trött jag blir. Suck.

Det var en lååång dag i skolan idag, men den blev uthärdlig tack vare mina underbara klasskompisar. Vi fånade oss en hel del, och jag kände att Översättningen inte riktigt fick den uppmärksamhet som den förtjänade. Men hey, vi var upptagna med att göra hänggubbar! Det tycker jag läraren borde ha förståelse för. Sen fick vi ingen rast heller. Jag behövde rast.

Imorrn ska jag, Johanna och Håvard ses i skolan för att snacka poesi. Which reminds me, jag måste läsa alla de där dikterna tills imorrn. Gah. Sen imorrn ska jag jobba också... 14-19. Förhoppningsvis kommer jag iväg till gymmet imorrn, för det blev minsann ingen yoga idag >_<

No comments: