Wednesday, April 11, 2007

Suck.

Fan vad pantad jag är. Har precis kommit hem från affären, handlade en massa ingredienser för att kunna göra en god sallad. Och så glömmer jag bort att köpa sallad. Herregud. Vad trött jag blir.

Och när jag åkte upp i parkeringshuset i Punkt så höll jag på att köra på en idiot som uppenbarligen tyckte att det var en skitbra idé att BACKA ner mellan plan 4 och 6. VADFAN?! Har man åkt förbi ett plan så har man, man kan fan inte börja backa bara för att man tycker att det passar. Jag fick ett utbrott av road rage och svor högt och länge. Sen svor jag åt en annan idiot som ignorerade högerregeln. Bilkörning tar verkligen fram djävulen i mig. Men egentligen är jag en snäll person. I promise.

Idag fick jag min VNV-skiva. Woho. Cdon kan man lita på.. de är sjukt snabba på att leverera, and I like it!

No comments: