Tuesday, April 24, 2007

Det är dags igen...

..för en lista! Jag har nymålade naglar och måste fördriva tiden vid datorn.

Höger- eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu: Trött, men glad för att det är vår.
Favoritgodis? Det varierar. Men choklad är ju gott.
Är det nåt du absolut inte äter? Kroppkakor har jag bara ätit en gång, det räckte.
Kläder just nu: Jeans och bh (det är väldigt varmt i min lägenhet just nu).
Musik just nu: Lasse Lindh just nu.
Sommarplaner: Jobba så mkt som möjligt. Jag kanske äter en glass också.
Saft eller alkohol? Av de två väljer jag alkohol, men jag är egentligen mineralvatten-narkoman.
Hur många kuddar sover du med? Tre.
Favoritväder? Skinande sol... Otippat?
Morgon- eller nattmänniska? Egentligen trivs jag bäst som morgonmänniska, men jag har problem med att gå och lägga mig. Helst skulle jag vilja att man inte behövde sova.
Sparare eller slösare? Slösare :/
Kommer du ihåg din första kärlek? Zorro glömmer man inte i första taget...
Tror du på mirakel? I believe it when I see it.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Barn är inte riktigt min grej.
Bio eller promenad? Det beror på.
Stjärntecken? Kräfta.
Rädd för insekter? Ja :/
Största svaghet: Gaaah candy!
Det här är jag bra på: Jag är sjukt bra på att baka.
Chips, morötter eller godis? Candy...
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Blogg?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercat mig, tatuering får vi väl se.
Stökigt eller välstädat? Mittemellan.
Är du rädd för blod? Nej, jag är väl ingen mes heller.
Saltar du på maten? Om det behövs...?
Gillar du att sjunga? Ja, men det låter förjävligt.
Anser du att du är stark? Japp!
Brukar du sola? Ja, men det märks inte (blekast i Sverige).
Vad gör du om du får hicka? Finns inte så mkt att göra...
Kaffe, te eller inget? Te.

1 comment:

billie said...

ny lista..jeeeeej..måste bara säga att jag gillar det du gjort med bloggsidan...det är jättefint,!!
funderar på att ändra lite färger på min oxo...men få se om jag orkar :)