Thursday, April 19, 2007

A little bit of this, a little bit of that.

Alltså det är sjukt hur mkt man hinner med om man går upp kl 8 på morgonen! Det gjorde jag idag. Jag var jättetrött, men jag har hunnit med massor! Jag känner mig lite hyper. Men min huvudvärk är inte att leka med. Det är dock inget som några Alvedon och Treo inte kan fixa, jag är nog snart på topp igen.

Den här fick jag förresten på vindrutan för två dagar sedan. Då blev jag lite sur och grinig. Jag brukar stå och titta ner på min bil ibland från mitt köksfönster, för att se om det sitter nån vit lapp på rutan. Jag klarade mig i typ tre veckor, sen åkte jag dit. Fan också. Jag får iofs skylla mig själv, eftersom jag aldrig betalar p-avgiften. Men det kostar ju förfan 5kr/h från 9-18.. Det är helt sjukt. Och 500kr/månad. No way, José. Men Johanna är smart och tycker att jag ska parkera på skolan istället, för 120kr/månad. Det tar ju typ två minuter att gå dit. Det är ju en bra deal, men vi får se ifall min lathet kanske tar överhanden.



Så här fin var min hibiskus för ett tag sedan. Nu börjar det gå utför. Buhä :( Jag blir nästan lite ledsen. Och min doftranka ska vi inte tala om... Hm. Det kanske blir en ny vända till Plantagen snart, ifall de inte kryar på sig. Oh, och jag skulle vilja ha nån stor trädliknande sak i mitt lilla hörn i köket. Det skulle vara jäkligt fint. I will definately consider that.


Ska snart iväg till skolan. Språkkunskap med Thorsten idag igen. Le sigh. Fast jag tycker att Thorsten är betydligt bättre nu i Språkkunskapen än när vi hade honom i Grammatik förra terminen. Nu är det ju nästan intressant! ¤host¤..nästan..¤host¤ Dock är det ett annat litet moln på vår himmel.. Nämligen den mest irriterande person jag någonsin har träffat. Det gör lite ont i mig varje gång människan öppnar munnen. En slags skärande känsla.

Nu ska jag svälja några Alvedon och umgås lite med min soffa innan jag pallrar mig iväg. Bye for now.

No comments: