Friday, April 06, 2007

Long friday

Idag har jag varit duktig. När jag hade gått upp imorse och lagt i tvätt i maskinen så tog jag min iPod och gav mig ut på långpromenad. Gick ut till rocklundaskogen och tog ett varv där, sen gick jag förbi hemma hos mamma och gav henne några tussilago som jag hade plockat (I know, I'm so sweet). Det var såå skönt ute i skogen, dock så blåste det ganska mycket. Men det var blåsippor överallt och så härligt :D

Blev dock lite besviken när jag tog ur min tvätt ur maskinen och insåg att en av mina klänningar inte var en klänning längre, utan snarare en top. Wtf?? Det står 40 grader på tvättrådet, och jag kollade typ 700ggr att jag hade ställt maskinen på 40 grader. Jag hoppas att jag kan gräva fram kvittot nånstans, så ska jag gå tillbaka till H&M (ja, det var såklart H&M) och gnälla lite.

Ikväll blir det först kalas, sen ska jag iväg och jobba @ Tajjen. Imorrn blir det påskmat hemma hos pappa.

Oh and yeah, jag får inte glömma bort att mata mammas katter ikväll och imorrn. Hm... bäst att jag gör en påminnelse i mobilen, jag känner det på mig...

No comments: