Tuesday, April 24, 2007

Bra och dåligt.

Det har varit jättefint väder idag! Jag var nere på stan med Dan för att leta studentkläder, och vi hittade massa fint. Han har redan en fin kostym, så vi fixade en snygg skjorta, slips, skor och ett schysst bälte. Hell yeah. Min bror kommer att vara snyggast på studenten!
Jag försökte även få honom att köpa en fin herrväska (inte till studenten dock), men det gick inte. Fasen. Jag gillar killar med väskor. Det ser så världsvant och trendigt ut ;)

Själv köpte jag en fin liten skruvmejsel, för att kunna skruva upp min kökslampa. Jag känner mig så händig när jag köper verktyg. Så när jag kom hem var jag väldigt nöjd och skruvade fast takkontakten i lampan. Sen gick det åt helvete. Den jävla takkontakten passar ju inte i taket! :C GAH! Nu känner jag mig alldeles förtvivlad, och vet inte vad jag ska göra. Det fanns ju förfan bara den kontakten att välja på hos Ikea. Alltså... vad hände med en STANDARD? Herregud. Jag ska bara behöva köpa en kontakt, skruva ihop skiten och hänga upp den. Men neeeejdå. Jag är väldigt arg just nu. Och jag känner på mig att lampan aldrig kommer att bli upphängd. Det känns ganska tragiskt.

Och jag drömde en jätteläskig dröm inatt :´( Den var alldeles SAW-inspirerad.. Jag och en till tjej blev tillfångatagna av en elak tjej som hade nån industribyggnad där hon stängde in oss i en hemsk hiss. Sen så tvingade hon min medfånge att skära loss en stor bit av mitt smalben med en slö kniv. Det gjorde sjukt jävla ont, jag fick ett stort köttigt sår ända in till benet. Sen tvingade hon in oss i ett konstigt rum med livsfarliga spindlar och getingar, och vi var tvungna att göra nåt "prov" innan vi dog av att insekterna attackerade oss. Eh, ja... Sen vaknade jag. Uppenbarligen har jag sjuk fantasi.

No comments: