Wednesday, April 18, 2007

Oh. Dear. God.

Jag är lite smått upprörd just nu, och jag känner att jag måste ta hela historien från början. Mina vänner, I present to you:

Stalker
För något år sedan, när jag hängde ganska mycket på Livejournal, var det en mysko jävla kille från USA som envisades med att skriva till mig hela jävla tiden. Han verkade ganska läskig, så för det mesta svarade jag inte på hans meddelanden. När jag var jätteledsen och skrev om när vi hade avlivat Bessie, så försökte han trösta mig genom att säga att han visste hur det kändes, för han hade varit med om samma sak. Samma sak, enligt honom, var att han hade stoppat hunden i en säck och slagit ihjäl den med ett baseballträ. Kort och gott, han var en sjuk jävel.

En kväll när jag och Henrik var på väg hem från Arboga, kollade Henrik sitt mobilsvar. Och jag höll på att få en hjärtattack när jag insåg att det var min lilla stalker som hade ringt. Han hade på nåt vis lyckats hitta Henriks hemsida och kollat kontaktinformationen där, och fått för sig att ringa. Samtalet gick i princip ut på att Henrik var gudomlig och hans filmer var alldeles fantastiska och att min stalker tyckte att det borde vara mer platåskor i filmerna. Herregud.

Anyway, tiden gick och han skrev inte till mig igen på rätt lång tid. Tills en dag. Då visar han att han har gjort en egen liten video tillägnad mig. Och den är så jävla pinsam så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Nu vill jag inte lägga in den här eftersom att jag är rädd att han kanske hittar min blogg och börjar förfölja mig igen, men här är den iaf. "Mymla" var alltså mitt användarnamn på Livejournal.

Eh, ja. Ni kanske förstår att jag blev lite nervös. Samtidigt höll jag på att garva ihjäl mig. Men mest blev jag nervös. Och jag insåg att det skulle fan inte förvåna mig om den jäveln en dag ringde på min dörr. Även fast han bor i USA. Det skulle tamejfan inte förvåna mig ett dugg.

Anywhoo, nu berättade Henrik precis att hans elever hade hittat några videor som var tillägnade Henrik också. Därav mitt inlägg. Det är fan helt otroligt, killen ger sig ju ALDRIG!




Man kanske borde byta identitet...?

4 comments:

Funkan said...

Omg... har han fortfarande inte gett sig? En jävla tur att han bor i USA iaf... det är åtminstone och förhoppningsvis en hel ocean emellan...

billie said...

oh dear lord!!!...what a freak, asså han va fan läskig....wääääh

Henriette said...

Jag håller med alla ovanstående...

:S

Carin said...

Oh... My.... GOD!
Freaky freaky freaky freaky freaky freaky FREAK!
Herregud! Är den där människan verkligen på riktigt?! Det är ju äckligt, och läskigt, och hysteriskt roligt. Men mest äckligt och läskigt...