Tuesday, April 10, 2007

Hell yeah.

Alltså, ibland är jag bara för jävla bra. Ibland blir jag riktigt imponerad av mig själv. Som idag till exempel.

Idag fick jag hämta ut mitt modem och min router. Woho! Så jag gick hem och började packa upp allt och förfärades lite över att det var många sladdar. Men intelligent som jag är (och en väldigt utförlig beskrivning) så lyckades jag koppla ihop allt. Och det fungerade när jag satte på datorn! Sen lyckades jag kryptera alltihop och det fungerade FORTFARANDE! Oh ja. Jag är så jävla bra. Trådlöst blev det också eftersom jag, som bekant, är jävligt bra.

När jag ändå hade sånt schysst flyt så bestämde jag mig för att ladda ner ett antivirusprogram. Och så installerade jag det helt själv. Och det fungerar.

Fan vad duktig jag är.


OCH! Mina vänner..... Jag har internet.

Jag känner mig så digitaliserad och modern.

No comments: