Sunday, April 29, 2007

D'oh...

Damnit, jag ångrar lite att jag sa att jag skulle jobba idag. Jag har århundradets huvudvärk just nu, och det kommer fan inte att bli roligt. But there's really nothing to do. Jag får bita ihop och se glad ut helt enkelt!

Och jag har ångest över att jag ska ha en muntlig presentation på Kommunikationen på onsdag. Jag ska prata om termen "Dichotomy". Det kommer ju att bli intressant. Inte. Sen har vi ju ett första utkast som ska lämnas in veckan efter... Fan också. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Men what else is new... SUCK.

Det verkar inte som att jag är på så bra humör idag. Mneh. I guess it's just one of those days. Dock så drömde jag en rätt cool dröm inatt, värsta Lost-inspirerad. Jag var på en konstig ö, och det ramlade ner flygplan från himlen. Och i slutet visade det sig att det var en stor konspiration! Alltså shit, det där skulle fan kunna bli en riktigt cool film...

Men.. fan också.

No comments: