Friday, April 27, 2007

Oh it's a wonderful day!

Vilket underbart väder! Jag blir på så sjukt bra humör :D Ooooiiiiiiii!

Och jag tror att jag håller på att bli sjuk för min hals gör ont och ögonen rinner (jag har inte pollenallergi :P). Men jag har varken tid eller lust att vara sjuk just nu.

Igår var jag så jävla duktig. Jag var på gymmet. Oh-my-god! Jag var så sjukt hurtig, så jag gick ner på stan, sen körde jag 50 min på löpbandet, sen gick jag och handlade mat (och varför var jag tvungen att handla så mycket??) som jag bar hem sen. Jag trodde jag skulle dö. För det första var jag helt slut när jag väl kom fram till gymmet. Sen blev jag ju inte direkt mindre slut efter mitt träningspass. Och när jag hade burit hem två tunga matkassar och en lika tung träningsväska ville jag bara slänga mig på soffan och lata mig. Men istället dammsög jag och tvättade kläder. Så otroligt duktig jag är.

Ikväll ska jag jobba på Torpet i Hallstahammar... fram tills dess ska jag njuta av solen.

Today is a good day!

No comments: