Thursday, March 29, 2007

All the built-up anger.

Ursäkta mig, men jag BEHÖVER FAN VENTILERA LITE. Jag har ganska mkt uppdämd (vet inte ens om det är ett ord and I don't care) ilska just nu. Jag är sur och grinig och har huvudvärk och vill gå och sura i ett hörn för resten av dagen.


Här är sakerna som är dåliga just nu:

  • Jag är stressad. Too much to do, too little time. Lägenheten ser för jävlig ut, och jag har sjukt mkt skolarbete som måste göras. Och jag vet inte var jag ska börja.
  • Jag har ingen dator. Jag har ingen jävla dator. Det gör mig sur och stressad. Hur fan ska jag kunna göra skolarbete utan en dator? Nej just det. Och det blir ju bara ungefär 700ggr svårare att planera sin tid för skolarbete när jag verkligen måste åka nånstans för att kunna plugga. Helvete.
  • Mina räkningar har ökat med ungefär 100%. Minst. Lägg till möbler och liknande och fatta att mitt bankkonto gråter just nu. Och Dell hade klantat sig (igen) och inte dragit pengarna för datorn (vilket jag trodde att de hade, för beloppet har varit reserverat i flera dagar), dvs det såg ut som att jag hade mer pengar än vad jag egentligen hade. Återigen, jag skyller på att jag inte har nån dator, och inte kan kolla saldot på mitt konto.
  • Jag kunde inte skruva ihop mitt soffbord igår för att det var en jävla metallpryl som var defekt. Det hela gjorde mig grymt förbannad och jag var tvungen att åka till Ikea idag igen (som om jag inte har varit där typ varenda dag sen jag flyttade) bara för att hämta en ny fånig metallsak.
  • Bilen ska in på besiktning om typ två veckor. HAHAHAHAHHAHAHAAHHA det är så jävla tragiskt så man kan ju bara skratta åt eländet. Undrar om jag skulle försöka sätta dit avgasröret som ligger i bagageutrymmet? Äsch vem fan försöker jag lura, som om det skulle spela nån roll anyway...
  • Sa jag att jag inte har nån dator? Ah just det, jag har ingen tv heller. Det enda jag har är min stereo och det enda som funkar på den är radion. Om jag hör den där jävla "värsta schlager" - låten eller "I wish I was a punkrocker" en gång till så får jag nog lägga in mig på mentalsjukhus.

Eh ja, det var nog nåt mer men JAG ORKAR FAN INTE. Herregud den som gör mig irriterad just nu gör bäst i att springa jävligt fort annars kommer jag göra den personen mycket illa.

(Sorry att ni behövde bevittna det där, jag har inte ofta vredesutbrott men nu var det fan nödvändigt.)

1 comment:

Carin said...

Stackars Henriette... :(
Hoppas att en kväll på Kåren hjälpte till att få upp humöret liiiite :)