Thursday, March 08, 2007

Segt!

Idag har varit en ganska seg dag. Det blev mycket igår. Men jag kände mig ändå förvånansvärt pigg när jag vaknade imorse. Dock så hade jag en alldeles blodig tå när jag vaknade, och jag har inget som helst minne av vad som har hänt med den. Oh well!

Jag har inte gjort så mycket vettigt idag. Tog en cykeltur och hämtade bilen som jag (såklart) inte kunde köra hem igår kväll, eftersom jag är en förståndig människa. Sen åkte jag och handlade lite mat, och kände mig så ambitiös så jag köpte med mig färsk lax hem. Den tillagade jag senare på kvällen och åt med kokt potatis, ärtor och romröra. Jag vet, jag kände mig jävligt duktig. Det blev gott. Och det är nog den mest ambitiösa mat jag har lagat på länge... Det är nog till och med den ENDA mat jag har lagat på länge. Har blivit en hel del sushi och Subway-mackor lately, eftersom jag har varit för lat för att laga mat. Och har jag väl tillagat nåt har det blivit tacos, och det räknas nog inte ens som matlagning.. särskilt eftersom jag aldrig äter köttfärs till mina tacos, utan bara grönsaker och tacosås med tacochips :P

Imorrn jobbar jag i Sigma till kl 19, sen ska jag provpassa på Taj Mahal på kvällen. Ska bli skoj! Nu är det nog bäst att jag går och lägger mig så jag orkar en hel jobbdag imorrn... :)

1 comment:

Malou said...

Got a suprise for you! Du ar utmanad... Kolla min blogg.