Wednesday, March 14, 2007

Bra dag.

Idag har varit en bra dag.

Först åkte jag till skolan och satt och snackade poesi med Johanna och Håvard. Vi lyckades få ihop hela 1½ sida med en massa tomt snack om dikter. Jag är imponerad! Vi konstaterade att alla dikter handlade om kärlek och objektifiering (är det ett ord?) av kvinnor.

Sen körde jag lite saker till lägenheten. Lite kläder och köksgrejer.. Jag var osmart och tog på mig högklackade skor, vilket inte var helt genomtänkt. Det blev lite jobbigt att först bära ner alla tunga kartonger från tredje våningen, och sen bära upp det till tredje våningen igen. Men vadfan... jag klagar inte! Det kommer att bli fint när det är klart. Imorrn har jag hela dagen på mig att transportera saker, så jag hoppas att få över så mkt som möjligt imorrn. Och när sminkväskan flyttar, då flyttar jag :D My precioussss....

Ikväll var jag och tittade på min bror som tillsammans med de andra estet-treorna på Carlforsska hade en föreställning. Jag blev ruskigt imponerad. Min bror är grymt bra! I'm so proud of him :)

Nu känner jag att jag måste bidra till att sprida Charlie the Unicorn till resten av världen. Love it or hate it, själv så ÄLSKAR jag den! Så jävla roligt... "Charlie, Chaaaarliiiieeeeee....". Helt underbart. Tack Malou för tipset :D

1 comment:

billie said...

1.chaaarliee ruules!!!
2.din sminkväska: my precious.
hahahahahhaha...sååå jäkla bra!!!jag skrattade mkt åt det :)
ses imorrn