Monday, March 12, 2007

I'm so happy :D

Idag har jag skrivit kontrakt för en alldeles egen lägenhet :D I'm so happy right now! Äntligen! And it's mine aaaall mine! And so pretty....

Jag får börja flytta in på en gång om jag vill. Får se om jag hinner börja köra lite grejer imorrn eventuellt... På onsdag ska jag iaf försöka flytta över så mkt som möjligt så att jag kan flytta ASAP. Har ingen säng så jag får sova på en tältsäng från Ikea tills vidare. Det känns lite fattigt, men hey jag klagar inte!

Jag tror att jag kommer att trivas riktigt bra. Lägenheten ligger precis bredvid Kristiansborgsbadet, fem minuter till skolan jeeej! Och de som hyr ut lägenheten är sååå trevliga, I really like them a lot. Och lägenheten är fin. Iiiiiihhh :D

I am totally excited.


På torsdag blir det Stockholm och Macbeth. Ska bli skoj!

Idag är en bra dag.