Sunday, March 04, 2007

Go me! :)

Igår hade jag mitt allra första provpass, på Torpet i Hallstahammar... Det gick grymt bra! Jag är så excited just nu. Jag spelade i stort sett hela kvällen, och det var hur kul som helst. Jej! :)

Jag hittade till och med dit utan att köra fel en enda gång, tack vare en utomordentligt bra karta som Jerry ritade åt mig. Hade jag inte haft kartan hade det gått åt helvete, det kan jag ju säga på en gång. Men det gick hur bra som helst!

Idag ska jag hem till mammi och fira hennes födelsedag i efterskott. Sen måste jag desvärre läsa lite romantisk poesi tills imorrn. Eller var det viktoriansk? Whatever. Jag måste läsa det iaf. SUCK. Jag vill inte >_<

1 comment:

Malou said...

Det ar inte sarskilt svart att hitta i Hallsta :p Daremot maste jag erkanna att jag har gatt vilse dar en gang. Jag skams lite.