Monday, March 26, 2007

Wheee...

Imorrn får jag mina möbler från Ikea! :D Jej! Ikväll blir sista natten på tältsäng för min del... Thank God. Min kropp lider. Jag tänker ägna morgondagen åt att montera ihop säng, soffa, soffbord och bokhylla. Oh, sen ska jag till frissan också. Weho.

Det blev lite ändrade planer i lördags. Istället för Svarta Maja fick jag mitt första egna pass på Club360 :) Det gick grymt bra! Och det känns hur kul som helst. Whee!

Idag har jag varit i skolan. Det var sjukt jobbigt, vi hade två lektioner idag. Gah. Man har blivit bortskämd med en lektion, två ggr i veckan :D Heltidsstudier my ass... Sista litteraturlektionen idag! FINALLY. Och jag tror inte att läraren märkte att jag inte hade läst uppsatserna som var assigned tills idag... Go me :P Jag och Johanna tänkte faktiskt plugga igår, men istället åt vi pizza och kollade på Tomb Raider, och jag åkte hem och la mig tidigt eftersom jag bara hade fått typ tre timmars sömn, sen gått upp och jobbat i sex timmar. Så jag orkade faktiskt inte läsa två uppsatser på 54 sidor. Men det gick ju bra ändå, som sagt.

Sen åkte jag och Johanna till Maxi och handlade mat. Och trots att jag har bott i lägenheten i över en vecka nu har jag inte lagat nån mat what so ever. Det mest avancerade jag har gjort är att koka mjölk på spisen, men det var innan jag skaffade micro. Annars har jag bara ätit takeout. Jag känner mig jävligt onyttig, och planerar att ta tag i mitt liv nån gång. Typ sen. Jag ska även ta upp träningen igen. Sen. Nu har jag dock en stor bit färsk lax i kylen, som SKA bli uppäten. Damnit.

Och jag är fortfarande jävligt sur på Dell. Tio jävla dagar. Vad fan tar tio dagar? Herregud. På den tiden hinner jag typ tillverka allt material för hand och plocka ihop datorn själv. For God's sake.....

Nu ska jag betala räkningar, sen åker jag hem och sover. På min tältsäng.

No comments: