Monday, March 12, 2007

Challenge

Okej... jag blev utmanad av Malou.. Here goes.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Jag kan inte sjunga. Jag kan verkligen inte det. Men ibland när jag står i duschen eller sitter i bilen så får jag faktiskt för mig att det nog låter så jävla bra så jag faktiskt skulle kunna komma med i finalen i Idol. Om jag nånsin får för mig att söka - snälla stoppa mig.
  2. Ibland tycker jag att det är jobbigt att fråga "va?" om jag inte hör vad någon säger, så då låtsas jag helt enkelt att jag förstår vad personen pratar om. Det här är inget jag är stolt över.
  3. När jag går hemifrån måste jag känna efter minst två gånger om dörren är låst. När jag går och lägger mig går jag förbi dörren typ tre gånger och kollar så att den är låst. Fortfarande.
  4. När jag ligger och sover får inga fötter eller händer sticka ut utanför täcket, för då kan det komma någon och hugga av dem. Det kan inte hända så länge allt är under täcket. Och om jag ligger på sidan och sover måste alltid håret täcka örat som är uppåt. Annars kommer någon att hugga en kniv i örat på mig. På riktigt.
  5. Jag klarar inte av att dricka vatten som man tar ur kranen i badrummet. Det känns allmänt ohygieniskt även fast jag vet att det är perfectly fine.
  6. Innan jag går och lägger mig kontrollerar jag typ 34731731 ggr att jag har ställt mobilen på väckning. När jag väl lägger mig kollar jag det ungefär 2 ggr till. Sen när jag släcker lampan kollar jag en gång till. Och sen räknar jag tyst för mig själv "Få se nu halv sex, då går jag upp sex... sju, åtta, då har jag en halvtimme på mig... "

Eftersom jag inte känner sex personer som inte har gjort det här så skiter jag i att utmana nån. Så feel free att utmana er själva.

Efter att ha gjort det här kan jag konstatera att jag är extremt nojig när det gäller mina nattliga vanor. Men ja... what else is new?

No comments: