Saturday, March 17, 2007

A lot.

Aaaaahh vad skönt det ska bli när jag har en ledig dag... sen.. typ nån gång. Har varit sjukt mkt den här veckan, med flytt och allt. Och jag har träningsvärk överallt.. jag visste faktiskt inte att man kunde få träningsvärk i armvecken, men tydligen så är det fullt möjligt. Men ja.. jag längtar efter att bara kunna slappna av lite.. gah.

Ska iväg och jobba på smyckesbutiken snart, sen tänkte jag fortsätta med flytten.. Jag vill bli klar nån gång så jag kan flytta över mig själv också. Kommer dock att få extrem internetabstinens typ de första två veckorna, eftersom att jag inte har varken dator eller internet... än. Men jag kan ju öva på att skaffa mig ett liv under tiden... (nej alltså, jag har faktiskt ett liv redan). Men jag kanske hinner med att... städa..? Och kanske lite skolarbete också? Isf blir jag extremt imponerad. Jag och Johanna ska tydligen diskutera Charles Dickens - Hard Times idag, och varken hon eller jag har börjat läsa än. Det är en tjock bok. Och den ser så jävla tråkig ut så jag törs knappt öppna den. Den ska vara läst tills på måndag. Vadfan. Det känns som att det här är ett ständigt återkommande tema i mitt liv.

Och flytten har gjort så att mina naglar ser ut som skit och jag har inte haft tid att göra nåt åt dem och det gör mig deprimerad.

Men det är vår ute. Äntligen.

2 comments:

.... said...

Ah vaffan, vi måste seriöst fika i veckan, det låter som om du har gjort en hel jäkla del sen vi sågs sist :D jag har skitmycket att prata om också för den delen, wejj :D

Henriette said...

Ja ja ja! :D :D :D