Monday, March 05, 2007

Slut.

Är jag. Jag är slut. I kroppen. Idag har varit en seg dag.

Litteraturlektionen idag var smärtsam. Vi pratade poesi, vilket inte är så jävla roligt. Det är faktiskt inte kul alls om jag ska vara ärlig.

Efter skolan åkte jag hem för att äta lite mat. Jag lagade en focaccia med skinka/svamp/ost/rucola/tomat men den blev inte alls god. Jag borde ha vetat bättre och köpt med mig en från Wayne's eller Chicco istället. Suck.

Åkte till smyckesbutiken en timme tidigare än det var tänkt, eftersom Alicia mådde lite dåligt. På jobbet var det lugnt som fan, och jag hade riktigt tråkigt när jag stod där i min ensamhet. Hade en del varor att plocka upp som höll mig sysselsatt ett tag, men ja... kvällen var låååång. Och sen fick jag åka hem.

Imorrn är det jobb igen nere på stan. Men jag har sovmorgon iaf... ska bli skönt. Det kan jag behöva.


Vilket totalt meningslöst inlägg det här blev.

No comments: