Monday, March 19, 2007

Internetabstinens och flytt.

Oh dear god hur fan ska jag klara mig utan internet..? Jag använder internet till allt. Och bara för att jag inte har haft nåt de senaste två (TVÅ) dagarna så har jag behövt kolla både kartor och telefonnummer och göra bankärenden på internet... Fy fan.

Idag var iaf två snälla killar från Telia hemma hos mig och fixade telefon. Jej! Nu kan folk ringa hem till mig.

Jag börjar få lite ordning hemma nu iaf. Eller ja, jag har fortfarande varken säng/soffa/tv/dator/mikrovågsugn+en massa andra nödvändiga saker, men vadfan... Badrummet ser fint ut! Min kropp värker lite efter två nätter på en tältsäng dock. Och imorse när jag skulle äta frukost insåg jag att allt (vilket iofs inte är så mkt) som fanns i min kyl var djupfryst. Bra jobbat, Henriette. Jag blev nästan lite stolt över mig själv. Fast mest blev jag grinig.

Och eftersom jag är värdelös (nej jag tycker inte att jag är det på riktigt) så har jag inte pallat/haft tid att läsa Dickens, vilket resulterade i att när jag gick och la mig igår kväll så hade jag massiv ångest. Jag började läsa det första kapitlet innan jag insåg att det var rätt lönlöst, så jag sket i det. Men jag var ändå inställd på att gå till lektionen imorse, ända tills jag vaknade och kände mig som en dålig människa. Så jag ägnade morgonen åt hysteriskt städande istället.

Och det känns lite konstigt att bo själv. Jag vet att det är det här jag vill, men ja... It just feels weird. Det är så jävla tyst hela tiden. Och sen när jag inte har tv/internet heller känner jag mig lite isolerad. Det känns lite som att jag bor i en jävla låda. Men jag VET att det kommer att bli bra sen. Får jag bara lite ordning så... Det känns bara konstigt i början.

Jag hoppas dock att jag får sova bättre inatt. Fan.. jag låg i stort sett sömnlös första natten, och natten tills idag drömde jag om Bessie vilket var jobbigt som fan och sen kunde jag inte fortsätta sova. Bleh... jag skulle vilja snabbspola förbi den här första månaden.

Jag har fan inga teskedar heller. Jag trodde att jag hade det, men neeeeeeeeejdå. O'boy-drickandet försämras avsevärt. Och allt annat också för den delen.

Suck. Jag känner mig trött.

No comments: