Saturday, March 24, 2007

Fula ord.

Jag fick precis ett mail från Dell. I det stod det att min dator antagligen kommer att bli försenad med tio dagar. TIO DAGAR. Det är förfan en tredjedels månad.
Jag önskar att jag kunde säga att mitt liv har blivit så mycket rikare nu när jag inte har haft internet. Att jag har haft så mycket annat att göra, och att datorn egentligen bara är en börda. Men för i helvete. Vem försöker jag lura? När jag blir stor ska jag gifta mig med Internet.

En glad nyhet däremot är att nya Peugeot 360.... eller nej, vänta... Jo, en glad nyhet är att jag har köpt säng, soffa, soffbord och bokhylla. De ska transporteras hem till mig any day now. Då får jag iaf lite ordning hemma. Det ska bli skönt att kunna sova ordentligt. Hela min kropp värker just nu. Och jag är trött som fan efter att inte ha fått sova ut på över en vecka.
Men idag har jag iaf satt upp gardiner i ett av fönstren. Det blev inte så fint.

Ikväll ska jag till Enköping och jobba på Svarta Maja... Sen upp imorrn och vara på Ica. På måndag har vi äntligen vår sista Litteraturlektion. Thank God.
I övrigt tycker jag att nästa vecka ska bli en bra vecka. På fredag åker jag och Alicia till Sthlm för att besöka diverse Makeupartist-utbildningar. Och på lördag är det tentafest på Kåren.

That's all for now.

No comments: