Wednesday, January 16, 2008

Say... WHAT?!

Idag när jag slösurfade runt lite på internätet, så hamnade jag av någon andledning på Bingo Rimérs blogg på Moore's hemsida. Där fanns det även en "sexspalt", där en tjej svarade på killars (och enstaka tjejers) frågor om sex.

Now, jag hävdar inte att jag är någon slags expert inom ämnet, men följande fråga (eller snarare svaret) fick mig att haja till lite:

"Vill kåta upp pojkvän
Hej där! Jag brukar smygläsa min pojkväns Moore-tidningar och nu är det så att jag har en fråga. Vi har alltid haft ett bra sexliv, men efter några år ihop har det blivit lite trist. Vill gärna överraska honom med något riktigt sexigt, men vet inte vad. Snälla Puma, du måste ju vara expert på hur man håller intresset för sex vid liv. Vad ska jag göra för att verkligen kåta upp honom? —Fia
SVAR: Om du verkligen är seriös med din fråga så finns bara ett svar: trekant med din tjejpolare. Det står högst upp på alla killars önskelista. Är du inte beredd på det så skulle jag spela in en lesbisk sexvideo där du och en tjej lebbar loss ordentligt och överraska honom med den..."

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Å ena sidan så skulle jag kunna säga HUR mycket som helst. Å andra sidan så tror jag att jag inte behöver säga någonting alls, det talar nog för sig självt.

2 comments:

.... said...

HAHA XD

Carin said...

Men herreGUUUD! Som att det inte finns något enda annat sätt att "piffa upp det" på... Helt sjukt!