Tuesday, January 15, 2008

Ångest.

Idag har jag pluggat (o-pluggat??) med Johanna. Det gick ju sådär. Blergh. Nu har jag iaf läst klart Odenstedt. Men har mer än hälften kvar.

Jag har även fikat med Madde på stan :) Väldigt trevligt, det var längesen vi sågs. Och jag har blivit kallad till en arbetsintervju i Sthlm på torsdag, så då kan jag göra sällskap med Madde och Maria som ska till Universitetet. Jag har inte riktigt koll på vad det är för arbetsuppgifter osv till jobbet jag har sökt.. Men förhoppningsvis blir jag lite klokare av intervjun.

I övrigt så har jag ganska mycket ångest för tillfället. Jag låg kunde inte somna igår kväll eftersom jag låg och ältade en massa skit (jag är väldigt bra på att älta). Sen råkade jag börja tänka på Saw IV, och då kunde jag ännu mindre sova eftersom jag blev övertygad om att det stod en mördare i grismask i min lägenhet.

Vilket skit.

No comments: