Tuesday, January 08, 2008

Ode till Dennis

Följande konversation utspelade sig nyss på msn:

Henriette säger (22:29):
jag tror du behöver blogga lite
Funkan # säger (22:29):
jag har ju bloggat idag redan... orkar inte blogga mer idag
Funkan # säger (22:29):
kan inte komma på nåt att skriva on
Funkan # säger (22:29):
om*
Henriette säger (22:30):
du behöver kanske lägga in en bild på en gris?
Funkan # säger (22:30):
eh, nej, det behöver jag inte
Henriette säger (22:30):
jooooo en lillgris! <3
Funkan # säger (22:30):

nope
Funkan # säger (22:30):
du kan lägga in bilder på grisen om du vill
Henriette säger (22:30):
gris gris gris
Henriette säger (22:31):
jag har ingen grisbild
Funkan # skickar:


... varpå Johanna skickar ett par bilder på Dennis. Så det är ju inte mer än rätt att jag lägger in lite bilder på sötnosen.


Titta så underbart liten han är!! Titta på klövarna! Awwiiiee!

Hihi ^^

2 comments:

Funkan said...

Jag vill bara poängtera att på första bilden är han 5 veckor gammal och ca 15 cm hög.
Nu väger han ca 40 kg och har 6-7 cm långa betar som han inte tvekar att använda.

Malou said...

GNISEN! Göllig!!!