Sunday, January 20, 2008

En himmelsk drog

Jag är nyss hemkommen från Kåren, där jag var en stund med Johanna. Det var smygpremiär ikväll, och ruskigt mkt folk.. Sjukt varmt var det också. Men det var längesen som jag var på Kåren, så jag ville dit :)

Tidigare idag var vi på homeparty (tema: sexleksaker) hos Carin. Det var väldigt roligt, vi skrattade mkt. Haha. Vissa saker ser ju bara för... lustiga ut. Eller hur man nu ska uttrycka det. Roligt var det iallafall.

Usch vad trött jag är.. Har haft jättejobbigt huvudvärk i flera dagar. Nu känns det bättre, men jag blir så trött av att ha konstant huvudvärk. De senaste dagarna har det varit mkt värre än min normala everyday-värk. Oh well. Nu ligger jag iaf nerbäddad i sängen (gotta love laptops) med värmekudde och Kent-musik. Wonderful.
Kents "Hagnesta Hill"-skiva får mig att tänka på Ludvika. Eller snarare på vägen Ludvika-Västerås, sådär kl 3-4 på natten. Jag brukar alltid spela den på högsta volym i bilen när jag åker hem mitt i natten efter att ha jobbat i Ludvika :) Det är ganska mysigt faktiskt.

Imorgon ska jag åka till Eskilstuna med Johanna, för att lokalisera MDH. Vi vet var det ligger, men vi ska mest reka lite. För framtiden.

No comments: