Thursday, January 03, 2008

Jag har snott en lista från Malou.

Årets...

....bok: Slaughterhouse-Five av Kurt Vonnegut. Som jag iofs aldrig läste färdigt.
....film: Die Hard 4.0.. Åh, John McClane. Och Saw IV!
....tv-serie: Lost.
....händelse: Jag kan inte välja bara en sak. Det har hänt massor.
....sport: Sp... vad?
....mat: Ja, jag gillar mat. Men jag har nog aldrig ätit så mkt onyttigt som under det här året.
....födelsedag: Min 22:a.
....musiker: Hm... Den där Timbaland gjorde ju en del bra. Och Justin.
....sommarplåga: All schlager. Dö.
....bästa låt: Timbaland feat. One Republic - Apologize.. eller kanske Jason Mraz - I'm yours. Fast den som är mest lyssnad på måste vara Kent - Utan dina andetag.
....album: VNV Nation - Judgement.
....hunk: John McClane.
....kändis: Britney, hur tänkte du nu?
....resmål: Såg Gotland för första gången. Det var ju lärorikt.
....nyårslöfte: Jag har lovat att jag och Johanna ska komma igång med träningen. Eh, ja.
....saknad: Bessie.
....vad-fan-tänkte-jag: Få se, hur var det nu... Ja just, jag sa alltså upp mig från TRE jobb. Bra jobbat, Henke. Verkligen bra jobbat.

No comments: