Tuesday, January 22, 2008

:(


EDIT:
:´(

9 comments:

billie said...

why the sad face puppy?

Henriette said...

Jag fick inte jobbet som var jag på intervju för :(

billie said...

naaaaw...those bastards!!!
ska jag slå dom? cause i will do it.

Henriette said...

Aww could you? Cause that would be awesome :)

Anonymous said...

jaaa!!! ska slå dom jätte jätte hårt!!! gaaaaaaaah / billie

.... said...

Men vaffan då :C

Malou said...

Jag är inte så bra på att slåss, men jag kan hålla fast dem medan Billie gör jobbet!

Anonymous said...

Och då vet dom vad som skulle kunna hända om nån försökte stjäla av Henriette!

Henriette said...

SÅ jävla bra! Jag får lite Sagan om Ringen-vibbar. Nån försöker bråka med mig, och jag säger att de ska få spö. Så de säger "You and what army?" Och så säger jag "THIS ARMY!!" Sen kommer ni alla fram och bankar skiten ur dem. WONDERFUL! :D