Thursday, January 03, 2008

Nyårsafton

Nyårsafton var väldigt lyckad i år :) Jag kan nog till och med påstå att det var den bästa nyårsafton ever. Den var så otroligt lagom :)

Jag, Johanna, Marcus och Jonas firade hemma på landet hos Johanna. Vi hade köpt en massa god mat, som Jonas och Marcus tillagade medan jag och Johanna pysslade i stallet. Det blev god förrätt med lax, crème fraiche och rom på grovt bröd. Till middag åt vi älg med hasselbackspotatis, sallad och rödvinssås. Och till efterrätt blev det glass. Gott gott. Vi blev alla väldigt mätta.

Vid tolvslaget blev det lite champagne, medan vi stod och tittade på fyrverkerierna som smälldes över Västerås. I övrigt bestod kvällen mest av god mat, plus att vi spelade massa spel :) Det blev Alfapet (ingen kommentar), TP (jag och Johanna ägde) samt kortspelet 500. Väldigt trevligt var det iallafall, även fast vissa vill hävda att jag är en dålig förlorare.


Och nu är det 2008. Nu jävlar ska det här bli ett bra år.

No comments: