Sunday, June 10, 2007

Pictures.

Jag insåg att det var typ hur lång tid som helst sedan jag uppdaterade bloggen med lite nya bilder. Sååå... here goes, i nån slags kronologisk ordning:
Pre-party (åh, sakna min långa lugg :/):
Man kan faktiskt inte bädda sängen när den ser ut såhär:

Hihihi!

Nemo trivdes bäst liggandes på min datorväska:


Sola magarna :D



Nationaldagsfirande med Biljana och Carin :)

Malou!


Det var fotbollshuliganer utanför mitt hus :S


Grattis till studenten!

Min bror är stilig:

Den här gjorde jag till min bror i studentpresent... inspirerad av hans nya tatuering. Det kanske inte syns på bilderna, men det står "HOPE" iaf... Och ramen är skitsnygg, den är kolsvart men med lite textur, så den skiftar färg i solljuset...


.... And that's it for now!

3 comments:

billie said...

oooh jeeeej...pictures! i like

.... said...

Omg. Silverpilen omringad av en massa poliser :O

Carin said...

Oooh! Fina bilder!
Kommentar till tidigare inlägg: Jag begriper verkligen inte varför folk köper såna där vidriga "Foppatofflor"... De är det fulaste som världen någonsin skådat!