Saturday, June 02, 2007

Hmm...

Jag verkar ha lite problem med min tv. Igår när jag satt och zappade, så kom jag till en kanal där allt bara var svart, så när som på en bit undertext. När jag sedan fortsatte bläddra så följde undertexten med, och nu vill den inte försvinna. Det går fan inte att få bort den. Så nu ser jag "Det är så vackert. Jag sätter på munkaveln" på alla program jag tittar på. o_O Oh joy.

Igår jobbade jag på Å. Det var väldigt trevligt. När jag sedan gick till Punkt för att hämta min bil (ja, jag var för lat för att cykla ner på stan), så var dörren såklart låst. Då får man dra sin parkeringsbiljett i en liten maskin, och då ska man bli insläppt. Vilket jag såklart inte blev. Och förut när man har haft samma problem har man kunnat trycka på en liten knapp som ringer upp nån, och därefter blir man insläppt. Så jag tryckte på den lilla knappen, och blev ganska förvånad när jag kom till SOS-Alarm. Killen i andra ändan lät lika förvånad, när jag sa att jag ville bli insläppt i Punkt. Han kunde såklart inte släppa in mig. Eh ja... Så jag fortsatte med att försöka komma in och när jag precis skulle ge upp så kom det en man som också skulle in i parkeringshuset. Hans biljett funkade dock. Tack för det.

Och nu ringde mamma precis och berättade att vi har fått inbrott i sommarstugan. Jag måste åka dit och se vad som har hänt. Jävla skit. Och det känns ju som ett lite för löjligt sammanträffande att det här händer när vi precis har lagt ut en annons om försäljning och haft visning på den. Herregud. Gå och dö.

2 comments:

.... said...

Men vaffan, jävla inbrottstjuvar :C när ska folk lära sig skilja på ditt och mitt egentligen? jävla as :C

Carin said...

Ibland blir man så trött på människosläktet...