Saturday, June 30, 2007

Bleh.

Ugh. Jag är trött. Och det är dåligt väder idag...trist. Jag kände mig lite sugen på att ta en promenad i rocklundaskogen, men vet inte om jag har nån lust när det regnar :/ I övrigt har jag ganska mkt jag måste fixa idag:

- Städa
- Tvätta två maskiner med tvätt
- Åka och handla fikabröd och tårtingredienser tills imorrn

+ Diverse annat... Ska jobba ikväll igen, på Club Platina.

Och jag såg för övrigt att jag måste skriva om min senaste research-essay. Herregud, hon är ju fan aldrig nöjd! Jag blir tokig. Dessutom måste jag se till att skriva den där Vonnegut-uppsatsen nån gång :S Hur jag ska orka med Engelska C i höst har jag absolut ingen aning om...

Oh, och by the way! Igår på jobbet satt jag och pratade lite med en av dj-killarna på Platina, och han nämnde att han skulle till Arvikafestivalen. Så jag frågade vilka band som skulle spela i år, och han sa att han inte riktigt hade koll, men de han ville se var Apoptygma Berzerk. Jag blev amazed! Det är inte varje dag man träffar nån som ens har koll på vilka de är :P Så jag påpekade att de är några av mina favoriter. Och sen blev jag lite ledsen i ögat när jag insåg att både VNV och Apoptygma spelar på Arvika i år, när jag åker till Gotland :S Taskig tajming. I övrigt är jag inte särskilt sugen på festivalandet, men jag menar... OMG. Oh well.
Sen upptäckte jag även att den pratglada diskplockar-killen på Platina fyller år samma dag som jag. Världen är liten, eller nåt.

2 comments:

Malou said...

Take comfort in the fact that you're NOT alone. Måste också skriva om den. Slyna.

Carin said...

Då är vi tre... "This is a really good essay, you just have to make some minor changes before I can grade it" följt av 15000 markeringar och kommentarer om vad jag gjort fel... Fucking Bitch!