Tuesday, November 28, 2006

Today

Idag har varit en produktiv dag. Typ iaf.

Jag hade sovmorgon och tog det lugnt hela morgonen. Ringde och bokade om min tid hos frisören, samt min ansiktsbehandling. Sen så åkte jag ner på stan för att göra lite ärenden. Jag köpte juklappspapper and the like. Och jag blir alldeles kär i allt julpynt som finns i butikerna.. IIIHHH! Jag ska ner på stan imorrn igen och köpa en julduk :P Mihi. Sen köpte jag tre glittriga renar på Lagerhaus som jag ska hänga nånstans. They're purty.

Anyway, sen ringde Alicia, så jag kilade över till Sigma för att jobba några timmar. Ska jobba själv för första gången på måndag.. NERVOUS! Jag blir jätteglad om saker inte går åt helvete.

Sen så kom Henrik och hämtade och vi åkte hem till mamma för att mata kissekatterna. De är så sööööööööta. Jag måste köpa julklappar till dem.

Sen åkte vi hem och jag åt lite mat, och hade tänkt att jag skulle baka lussebullar också. Men det orkade jag inte. Men jag är så förbannat sugen, jag har velat ha lussebullar i ett helt jävla år nu. GAH. Men jag ska nog baka imorrn... Hähä.

Planen för morgondagen är att jag ska ner på stan för att fixa nya linser. Bytte optiker till Synsam idag, bara för att de var så trevliga. Och för att man får köpa linser på avbetalning... Så jag ska dit imorrn, sen ska jag väl förhoppningsvis kunna få lite skolarbete gjort också. Och baka bullar!

No comments: