Sunday, November 19, 2006

Blah.

Jag känner noll inspiration just nu. NOLL. Behöver använda dagen till att plugga, plugga och säkert plugga också. Dels den förbannade uppsatsen som ska lämnas in imorrn, sen ska jag och Johanna hålla en diskussion om dödshjälp imorrn som vi kanske skulle börja jobba lite på... Och ja, sen skulle man ju börja skriva på en formal essay till Kommunikationen imorrn också. OH JOY! För att inte tala om att jag fan måste läsa klart God of Small Things.. och sen läsa 4st dikter som jag ska analysera.. Well that's just.. great.

Det måste bli december snart så jag kan baka lussebullar. I NEED Lussebullar. Och glögg.


BTW, M.A.C. kommer "snart" ut med en kollektion som heter DANSE. Den är så jävla het, om inte den kommer till Sverige så kommer jag grina. Och jag mår fortfarande dåligt för att jag inte har haft pengar till att köpa Nocturnelle-kollektionen... buhä. M.A.C is Crack.. for real.

3 comments:

.... said...

Jag tror du måste signa upp dig för MAC-avvänjning snart XD

Henriette said...

I know! Eller så drar jag ner dig i träsket :D

.... said...

Nejfan, hehe :D