Sunday, November 26, 2006

¤sigh¤

Jag är stressad. Vaknade imorse av tanken att jag måste skriva ett utkast till den formella uppsatsen i Kommunikation imorrn. Skit.

Ja, jag vet. Jag borde ha börjat tidigare. Men fan alltså... Nu i helgen har jag inte hunnit alls, igår var jag borta hela dagen. Och nu ska jag snart iväg och jobba till kl 20:15 ikväll.. Sen när jag kommer hem lär jag ju laga mat och äta. Och så får jag väl sitta uppe resten av kvällen och skriva >_< GAH.

Och jag måste börja köpa julklappar. Oh for God's sake. Helgen 8-10 december ska iaf jag och Henrik åka till Stockholm och ha en lugn helg med julmys och julklappsshopping. Det ska bli najs.

Och såklart så måste jag köpa nya linser den här månaden. KUL! Bra timing, verkligen. Där ryker 2000 spänn. FY FAN. Folk: Det blir inga dyra julklappar i år, det kan jag ju säga direkt.

No comments: