Saturday, November 25, 2006

Produktivitet.

Igår var jag produktiv, det måste jag säga. Först hade vi Culture&Society i skolan (jag var iofs inte så produktiv där, försökte mest hålla mig vaken). Sen när jag kom hem fick jag Martha Stewart-ryck (jag älskar Martha Stewart) och började baka grahamsbullar. Sen dammsög jag, och skurade badrummet så att det blev riktigt shiny. Och sen var jag ambitiös och gjorde forell i ugn till middag. Japp... I KNOW! Forellen var dock läskig för den var alldeles slemmig och hade huvudet kvar, så jag mådde lite dåligt när jag såg den i de blanka, oskyldiga små ögonen. Jag fick lite dåligt samvete. Men god blev den. Jag lade den i folie tillsammans med citron, purjolök och persilja. Gott.

Idag ska jag jobba 12-14 för Frida. Sen åker jag och Henrik till Arboga. Och ikväll tänkte jag och mammi se Djävulen bär Prada.

Jag drömde om Bessie inatt. Fan helvete. Jag saknar henne så jävla mycket. Jag tänker fortfarande på henne varje dag. Julen kommer bli ett helvete utan henne.

No comments: