Monday, November 27, 2006

But I'm le tired...

Jag satt uppe till ungefär 02:30 inatt och skrev första utkastet till min formella uppsats om fattigdom i USA. Sen gick jag upp extra tidigt imorse för att skriva lite till. Så jag kände mig ändå rätt duktig när jag åkte iväg till skolan, bara för att få veta att lektionen var inställd. JAHA. Tack för den.

Så jag gick ner på stan och träffade mammi istället. Vi åt mat och gick runt lite och tittade på saker. Jag har börjat författa en önskelista. Feel free to give me anything from this list! Eller typ vad som helst från Make Up Store, FACE Stockholm eller Friis&Company. I like pretty things. OHYES. In fact, I am addicted to pretty things. Men sen kan jag iofs sitta långa stunder och sortera i min sminkväska också.. And yes, my eyeshadows are color-coordinated.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag är så upprörd efter dagens avsnitt av Prison Break.

2 comments:

Malou said...

Jag är också upprörd! Och lite rädd för den mentalsjuka FBI-agenten...

Henriette said...

Eller hur! Jag började nästan grina när han sköt den stackars killen.. han hade ju precis förklarat för tjejen! Herregud, TÄNK PÅ TJEJEN!!