Saturday, November 18, 2006

Stuff

Hade tenta i översättning imorse. Som vanligt när det gäller viktiga saker så försov jag mig. Dock inte så mkt att jag inte hann med det jag skulle göra. Tentan började kl 09, jag ställde klockan på 05:45 (jag snoozar i en halvtimme och tycker om att ha gott om tid på mig). Jag använder min mobil som väckarklocka, och den är så jävla dum, för den stänger av sig när man har snoozat i 40 minuter. Vilket jag tydligen gjorde. Så jag vaknade igen 1½ timme senare, och fick panik. Så jag tog en snabbdusch, slängde på mig lite smink och mosade i mig en macka. Härligt.

Jag har försovit mig tre ggr tidigare i mitt liv:
  1. Uppropet till gymnasiet
  2. Första skoldagen på gymnasiet
  3. I trean på gymnasiet när jag skulle hålla föredrag om Leonardo daVinci

Och sen idag då, när jag skulle ha tenta. Fyfan vad dålig jag är alltså. Jag tror att tentan gick rätt bra dock.

Så nu sitter jag och Johanna i skolan, vi tänkte att vi skulle skriva på våra uppsatser i Culture&Society som ska vara inlämnade på måndag. Suck. Hittills har jag bara skrivit två sidor med en massa stödord. For Christ's sake.

GAH.

3 comments:

.... said...

Haha vaffan försov du dig när vi skulle ha redovisningen? XD det måste jag ha förträngt eller också sa du inget om det, lmao...

Henriette said...

Du har nog förträngt det ;D

.... said...

Jo, skulle nog tro det... Det var traumatiskt så det räckte ändå XD