Friday, November 17, 2006

Ångest

Christmas is coming up. Stupid Christmas. Känns som att jag helst vill hoppa över den i år. It's been a rough year. Helst av allt skulle jag nog vilja fly landet över julhelgen.. men ja, vi får se hur det blir med det. Jag antar att första året är svårast.

Alltså.. jag vet ju vad JAG vill. Jag vill inte fira jul, jag vill åka bort. Men man kan ju inte bara tänka på sig själv heller... Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det vore skitbra om jag kunde gå i ide över några dagar, men jag inser att den chansen är nog inte så stor.. suck.

Jag som alltid har älskat julen.. Och det gör jag fortfarande, jag vill bara hoppa över själva julaftonen. Annars är det ju himla trevligt med julgranar, glögg och lussekatter. Och den generella stämningen är så mysig... och dofterna.. and all that.

Suck nr2.


Översättningstenta imorrn då. Bleh. Jag förväntar mig att det ska gå bra, annars blir jag grinig.


By the way, om nån har förslag på vad man kan göra med 1½ pumpa så blir jag glad. Jag köpte två pumpor för att de var fina, sen gjorde jag en asgod pumpakaka, men det gick bara åt en halv jävla pumpa. So I'm stuck with lots of pumpkin now. Och jag pallar fan inte att göra en till kaka, det tog forever.

No comments: