Tuesday, November 14, 2006

Procrastinating II

Surfade runt på random bloggar och hittade en onödig lista. Onödiga listor är kul!

Svart eller vitt? Svart.
Mjukt eller hårt? Öhh.. mjukt?
Homo eller hetero? Whatever you want is fine with me.
Höger eller vänster? Jag är politiskt undecided... men jag gissar att jag är nånstans mitt i.
Stor eller liten? Jag är liten.
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Landet eller storstan? Storstan.
Kram eller puss? Kram.
Hyrfilm eller bio? Bio.
Piggt eller opiggt? What's opiggt anyway?
Pasta eller potatis? Potatis i form av klyftor eller dylikt.
Is eller mjukglass? Mjukglass.
Natt eller dag? Dag.
Marsvin eller hamster? Marsvin.
Rakad eller orakad? Rakad.
Biffig eller slank? Slank.
Popsnöre eller sportfåne? Jag och sport kommer inte överens, så det blir väl pop då.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Vem fan är Peter Jihde?
Kaffe eller te? Te.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Jag väljer att stirra.
Bakispizza eller bakischirre? Vad är bakischirre?
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick.
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.
Yngre eller äldre? Än vad?
Lång eller kort? "Lagom"
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Run Henriette, RUN!
Är du svartsjuk? Kinda.
Vad gjorde du igår kväll? Sov i soffan, antagligen.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Post-it is the shit.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Inte som jag kommer på just nu.
Tycker du om stearinljus? Ja.
Använder du hårbalsam? Ja.
Vilken färg har din tandborste? Gul babytandborste med en katt på.
Har du någon skrivare? Ja, men jag äger den inte.
Har du någon scanner? Ja, men jag äger den inte.
Vad har du för väckarklocka? Mobilen.
Använder du hudlotion? Ibland.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Mmmm....laaaakrits...
Äpple eller Päron? Eple.
När klippte du dig senast? För typ en vecka sen.
Vad har du för mobiltelefon? SonyEricsson Z600 eller vadfan den nu heter.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Eeehhh....
Har du överkast på sängen? Ja.
Har du blivit sövd någon gång? Nej.
Lever din mormor? Ja.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Skolarbete. Lots and lots of skolarbete.
Använder du morgonrock? Ja. Jag växlar mellan tre olika beroende på humör och temperatur.
Beskriv din humor: Skadeglädje och tråkiga ordvitsar.

No comments: