Thursday, November 30, 2006

I'm back!

Det känns som att jag har varit datorlös i evigheter, men egentligen är det bara sen igår morse. Hm... Jag kanske borde skaffa ett liv?

Mja, datorn var alltså sönder igår. Jag hade (som jag alltid gör på morgonen) satt på datorn för att lyssna på musik. Sen gick jag ifrån datorn för att bädda sängen, och hörde helt plötsligt ett "THOMP!". Jag vände mig om och såg att datorn hade dött. Jag gissade att en säkring hade gått, men icke. Och datorn ville inte starta sen. Eh. Jaja.. Henrik lyckades iaf komma på att det var grafikkortet som krånglade, och sedan några timmar tillbaka lever den igen. Oh joy.

Ja, den lilla incidenten ledde till att jag var "tvungen" att lyssna på Mix Megapol/ Rix FM hela morgonen. (Kom precis på att jag kunde ha satt på VH1 på tv'n istället, men det är ju så dags nu det) Alltså jag klarar fan inte av de där jävla morgonprogrammen som går på radio. Eller hm, jag klarar inte av nånting på någon av de radiokanalerna. Radiopratarna kan fan inte prata om NÅT som är någorlunda intressant. Herregud, jag mår fan illa bara jag tänker på det. Alltså NEJ, jag bryr mig faktiskt INTE om hur man gör sin egen whiskey. Honestly.
Jag vet. Jag KUNDE ha stängt av. Men det gjorde jag inte. Istället försökte jag förgäves bläddra mellan kanalerna för att se (höra) om det var något annat än meningslöst dravel eller Sebastians senaste "hit". Men det var det inte. På P3 var det livekonsert med Raymond&Maria och det ville jag inte utsätta mig för.
Och jag försökte faktiskt starta cd-spelaren men det gick inte. Och jag ville inte stå med hörlurar och lyssna på min iPod, jag kan inte göra det när jag är inomhus. Då tror jag nämligen att folk försöker smyga sig på mig, och med Juha Valjakaala (trippelmördaren) på fri fot ville jag inte ta några risker. Han är fast nu, dock. Men världen är full av konstiga människor. Okay, now I'm just rambling.. I'M SORRY.

Hursomhelst, idag har jag ÄNTLIGEN bakat lussebullar! JEJ! Det ska bli så jävla gott, jag ska smaka dem snart. Gjorde misstaget att köpa kommersiell lussebulle idag i affären, som vanligt smakade den inget saffran alls och var torr. Mina bullar äger.
Jag har fan längtat efter lussebullar i ett helt år nu. OMG.

No comments: