Friday, May 16, 2008

Var tar dagarna vägen?

Alltså. Det är fredag idag. Fredag! Det kan man inte tro. Jag skulle kunna sträcka mig så långt som att säga att det är onsdag. Men icke.Tiden går så jäkla fort. Snart är väl sommaren slut också :S

Oh well. Jag råkade visst gå upp lite för tidigt imorse. Ska åka till jobbet om typ en halvtimme. Hade gärna tagit en liten morgonpromenad, men det verkar regna ute. Burr.

Fredagkvällen tänkte jag tillbringa här hemma. Jag ska diska och måla naglarna. Högtflygande planer med andra ord. Men imorgon ska jag på 30-årskalas med övernattning. Då kan jag varken ha fula naglar eller disk som står och väntar på mig tills på söndag.

Bye for now.

1 comment:

.... said...

I KNOW! Det går så fort. Vi har fan inte setts sen januari! JANUARI!!! :O Jag har så sjukt mycket att göra nu. Uppsats OCH prov att plugga till. Men sen jävlar vill jag fika! :D