Monday, May 05, 2008

Idag är bra

Today was a good day! Sov hos Marcus natten till idag, och kände mig riktigt utvilad när jag vaknade. Och det var så fint väder så jag gick extra tidigt hemifrån för att hinna med en liten promenad innan jobbet :) Våren är här!

Sen har jag klippt mig idag, på Salong Johnas. Jag blev jättenöjd, och tjejen som klippte mig var hur trevlig och duktig som helst. Och det är alltid roligt med frisörer som har lite egna idéer och kommer med förslag, istället för att bara klippa och göra som man säger. Så nu har jag bokat in en ny tid hos henne i slutet av juni, och då blir det lite slingor i håret också. Sweet.

Efter jobbet mötte jag Marcus, Jonas och Jennie på Harrys. Sen åkte vi hem till Marcus ett tag, och efter det åkte vi och tittade lite snabbt på Isabels nya lägenhet :) Jättemysig var den.

Och ikväll har jag lagat paj :) Skinka- och broccolipaj. Den blev god, och nu har jag matlåda i flera dagar framöver :) Jeej!

Idag köpte jag hem en ny sorts glass. Rocky Road hette den. Konstigt med marshmallowsbitar i, tycker jag.

Mina blogginlägg har nog förresten hit a new low. Jag blir till och med uttråkad själv när jag läser skiten. Men allt blir bättre när vi flyttar över till min egna hemsida! Kanske.

No comments: