Friday, May 09, 2008

Mwahahahhahhaaa

Jajamän. Det är alldeles korrekt. Jag snodde en lista från Malou.

1. Hur gammal är du om fem år? Om fem år är jag 25. Japp, 25. Tjugofem.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Åtta timmar tillsammans med mina kollegor på EF.
3. Hur lång är du? 165cm enligt mig, 163cm enligt vilket måttband som helst. Men man avrundar ju uppåt, så.
4. Vilken är din favoritplats? Dharamsala, Himachal Pradesh.
5. Vem ringde du senast? Marcus.
6. Vem ringde dig senast? Marcus.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Vad härligt det låter! Tror jag stannar hemma jag oxå, men får se... Men vi ses imorrn! Kram!"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Divorced.
10. När såg du senast din mamma? Hmm det var nog i söndags tror jag.
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblå.
12. När vaknade du i dag? 06:45, snoozade till 07:30.
13. Vilken är din favoritjulsång? Elvis Presley - Blue Christmas!
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har absolut ingen aning.
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Typ.. allt? Monster under sängen var en klassiker.
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mina kollegor på EF.
17. Hur stor är din säng? 120 cm.
18. Är du social? Joo det är jag väl, men jag trivs bra i mitt eget sällskap också.
19. Vad dricker du till frukost? O'boy eller äppeljuice.
20. Sover du på någon särskild sida? I like them all. Mest på sidan kanske.
21. Kan du spela poker? Hahahahha. Ha. Nej.
22. Är du en beroendemänniska? Ohja.
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner? Nej.
24. Klädesplagg du senast köpte? En kjol.
25. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många roliga människor.
33. Vad ska du göra imorgon? Imorgon ska jag åka gocart, grilla på Björnön och jobba på Pluto.
34. Vad ska du göra idag? Inte så mkt mer... Sova? Fast jag önskar att jag skulle äta glass.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina underkläder.
36. Kan du byta olja på bilen? Tveksamt. Jag brukar delegera såna uppgifter.
37. Vad borde du göra? Inte ett skit faktiskt! Jag skulle väl kunna städa lite, men äh.
38. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lugna Favoriter på jobbet.

4 comments:

Anonymous said...

-"va är det de spelar då, på Betman Poker Tour?"
-"Poker"
-"Ja, men va spelar de"
-"Poker!!"

Hahah, sorry. kunde inte låta bli. Puss J

Henriette said...

What-EVER! :P

Puss ;)

Funkan said...

Om fem år är du väl inte tjugofem, då är du tjugoåtta... denial?

Henriette said...

Johanna: Tjugofem säger jag!